CAMP 66

• Sanitære faciliteter
    4.0

Activities recommendedby guests

[object Object] Vandreture (7 Gæster)
[object Object] Cykling (6 Gæster)
[object Object] Mountainbiking (5 Gæster)

Slapper af
(2 Gæster)
Afslappede gåture
(1 Gæst)

Bedømt af gæster som "Velegnet til"

Gæster med telte
Ældre borgere

Beskrivelse

Profil
Oferujemy 70 stanowisk z kompletem przyłączy dla camperów, przyczep i namiotów. Ogrodzony, oświetlony i monitorowany teren, komfortowe zaplecze sanitarne z wydzielonymi boksami rodzinnymi i bezprzewodowy internet. Do dyspozycji naszych gości są w pełni wyposażona kuchnia, świetlica, biblioteczka, pralnia, plac zabaw … dla dzieci, zadaszona wiata z grillem i miejsce na ognisko. Zapraszamy do noclegu w naszych namiotach 4 i 5 osobowych (razem 30 miejsc). Są wyposażone w oświetlenie, łóżka z pościelą, szafki nocne. Camp66 jest przyjazny rodzinom z dziećmi i osobom niepełnosprawnym. Na kempingu działa restauracja oferująca zdrowe dania (także wegańskie i wegetariańskie), przyrządzone ze świeżych, lokalnych produktów.
  • Campingplads kategori:
  • Størrelsen på webstedet: 2 ha (Jordforhold: Græs)
  • Samlet antal pladser: 70
  • Antal turistpladser: 70 (Heraf pakker: 70)
Foreslå ændring
Referencepris
Højsæson 14,00 €*
Lavsæson 12,00 €*
CampingCard logo CampingCard ACSI 19,00 €
*To voksne, campingvogn, bil, elektricitet og lokale skat per nat
Driftstider
01. januar - 31. december

Beliggenhed

map
4.2
Vejbeskrivelse
Z Jeleniej Góry Wyjeżdżając z Jeleniej Góry należy kierować się na Karpacz. Na pierwszym rondzie trzeba zignorować GPS, który będzie kazał skręcić w lewo. Trzeba jechać prosto, aż do momentu kiedy zobaczymy po prawej stronie komin fabryczny i żółto-zielony dom. … Na wysokości tych budowli należy skręcić w lewo. Jechać prosto 500 m przez mostek. Camp 66 położony jest na rozległej łące. Zobaczycie nas po wyjechaniu z lasu. Z Kowar i z przejścia granicznego OKRAJ Należy kierować się cały czas na Karpacz, dojechać do Ściegien, przejechać przez skrzyżowanie prosto. Zaraz po wyjeździe z wioski trzeba skręcić w lewo na szutrową drogę, następnie, po 200 m w lewo na asfaltową drogę, zgodnie ze strzałkami. Ze Szklarskiej Poręby Kierujemy się na Karpacz. Kiedy miniemy wioskę Miłków, na pierwszym rondzie należy skręcić w prawo i jechać prosto aż do momentu, kiedy zobaczymy po prawej stronie komin fabryczny i żółto-zielony dom. Na wysokości tych budowli należy skręcić w lewo. Jechać prosto 500 m przez mostek. Camp 66 położony jest na rozległej łące. Zobaczycie nas po wyjechaniu z lasu.